Tuesday, August 26, 2014

S.K.’s Erik Murphy to play with Finland in hoop World Cup


S.K.’s Erik Murphy to play with Finland in hoop World Cup


South Kingstown’s Erik Murphy is getting ready to go back to his roots, or at least his mother’s. Murphy, a member of the Cleveland Cavaliers, will suit up for Finland in the FIBA World Cup starting this weekend. Finland’s first game happens to come ...


Made in Finland by Kumela


Vaikka olen asettanut ehdottoman ein kaikille lasimaljakoille ja ikkunalautoja täyttäville purnukoille päätyi yksi kaverin tarjottelema riihimäkeläinen silti omistukseeni kesän aikana. Kumelan ruskea lasimalja on kyllä kamalan kaunis, varsinkin aurinkoisella ikkunalaudalla! En tiedä maljan nimeä, mu ...


Nature


Tiny bird on ice formations and icicles in the middle of the frozen rapids in river Vantaanjoki in Helsinki, Finland captured after sunset in extremely cold evening. via 500px http://ift.tt/1pze1me


VAJA Finland


Fińska firma VAJA tworzy piękne, wysokiej jakości wyroby z ceramiki. To klasyczne formy z pięknymi wzorami, skandynawska niewymuszona, ponadczasowa elegancja :) Oto niesamowita kolekcja 2014, znajdziemy tu uroczy dzbanek, klasyczne białe filiżanki, zdobione cukiernice i wzorzyste kubki. VAJA


Susningar från förr.


Igår var första skoldagen för många nya högskolestuderande. Jag vet inte om det är den annalkande hösten som gör mig sentimental eller vad, men det var nästan med en klump i halsen som jag kom ihåg min första tid som högskolestuderande. Först i USA, sen i Vasa. Jag var nog en orädd 19-åring som åkte ...


Den där tekniken


Jag har föreställt mig att min teknik är rätt så bra när jag springer. Dels har jag varit tvungen att tänka på sådant i och med skador, dels har jag tränat mycket sådant i samband med SATS-springet. Igår hade Running Finland fint besök av Björn Stenvik som i egenskap av löptränare korrigerade våra s ...


Lähetettyjä kirjeitä


To Jutta, Finland Kirjeen mukaan laitoin palan nättiä tapettia ja kirjanmerkkejä. To Jutta, Finland Tääkin on Jutalle! :D Tän kirjeen mukana laitoin pienen synttärilahjan: avaimenperän sekä kaks tollasta pientä teippirullaa. To Annika, Finland Hello Kitty-kirjeen mukaan laitoin synttärikortin ja kak ...


ich will mein nokia 6230i e-plus entsperren aber bei mir stäht benutzung des telefons eingeschränkt aufheben ich brauch bitte einen beschränkungscod


Nokia Corporation MODEL:6230i. Type:RM-72. Made in Finland. FCC ID: QTKRM-72 IC:661AD-RM72 Code.0543291 353268/01/866147/16 Bitte helfen.


The Making of Vladimir Putin


POLITICO By STROBE TALBOTT August 19, 2014 In late January 2000, William Safire wrote a column in the New York Times under the headline “Putinism Looms.” Vladimir Putin had been acting president of the Russian Federation for only a month but Safire had already seen that the new Kremlin leader was be ...


Anmälda Pirelli Rally, Tammerfors... årets rallyäventyr


Här kommer en första lista med tidigt anmälda till Pirelli Rally i Tammerfors, Finland. Vi påminner om att anmälan måste våra inne senast 15 september MEN betalning måste vara klubben tillhanda senats 16.00 samma dag. OCH! En internationell överföring kan ibland ta mer än en vecka att få fram. Så tä ...


Nhl you my best friend and then my other best frie


The new league was called the National Hockey League, operated with four teams,Ottawa Senators, Montreal Canadiens, cheap jerseys wholesale, Montreal Wanderers and Toronto Arenas. A franchise was granted to the Quebec City Bulldogs but they didn't start play until the 1918 19 season. When the Wander ...



Search News